// Cake Choclate

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my little stalkers. Drop niceEyedaa  

Status : I'm taken ;*

Home About Linkies Stuff


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Thanks to Nadya.
Edited by Alia Chan

Hai .
hai , hai , hai , hai , assalamualaikum kumm kumm eh ! hehe , happy gila bapak aku harinie sebab semalam aku dapat berita yg mengatakan fakhrul dah kembali seperti normal :') alhamdulillah thanks god :* dia boleh ingat semua orang dah cuma tak detail lagi lah . hihi , tipu ah kalau aku tak happy gila bapak kan harinie? ;D hehe....... okay , harinie aku kongsi dekat korang semua tentang majlis perkahwinan kak yong fauzan aku dekat kuala kangsar hari sabtu harituh . Ya Allah , bapak ramai dato-2 datang dekat majlis tuh! huh , aku pulak yg kena jaga bagi cenderamata tuhh alah , apa kejadah taktahu -,- herr! penat kot jaga tuh , dgn aku pakai baju kebaya bagai . menyeksakannn! hihi , tapi aku tak menafikan yg majlis tuh tak meriah , huh sungguh meriahhh ! dengan budak-2 silat apa semua . Aku dgn Farah ingat budak-2 silat tuh umur 20-an macamtuh , tengok-2 umur sama dengan kitaorang pun ada , Fuhh! handsomee beb. hehe , even aku tertarik dgn mamat nie tapi hati aku tak tertarik dgn dia , hati aku just tertarik dgn nama ini FAKHRUL iaitu ANAK AZHAR :p haha , sorry eak awak main nama daddy awak pulak , nyenyenye ada saya kisah? hehe .......... then , malam tuh pulak budak-2 catering tengah kemas apa semua ada lah sorang mamat katering nie dok usik aku -,- macam nak bagi dia  penerajang jeah , huhu gilaa ah suka sangat kacau aku dari pagi tadi ! nasib jeah family aku semua ada dalam rumah , just tinggai aku dgn budak-2 ;D alah , besa laahh aku kan main dgn budak-2 bukan macam Farah :p asyik tengok jeah diaorang bukak hadiah then makan :p hahahahahahahhaahah sorry Farah aku Terkutuk kau :D hehe . Hm, apa lagi eak aku nak story ? hm , aku rasa sampai sini jalah kot . nanti kalau ada masa lagi kita jumpa lagi di lain hari , dan dilain masa ! ehh  , dah jadi DJ pulak aku nie :D hehe , okay byeeeeeeeeeeeeeeee ! assalamualaikummmm kumm kumm! oppss ! 

XoXo :)