// Cake Choclate

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my little stalkers. Drop niceEyedaa  

Status : I'm taken ;*

Home About Linkies Stuff


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Thanks to Nadya.
Edited by Alia Chan

BYE -,-
hey semuaaaa *salam ala-ala org gangster* , harinie aku nak story pasai family aku :") huh, act aku malas nak luah dekat blogg nie, hm tapi kalau aku simpan nantiey jadi abuu pulak kan? haha , whatever ;D Hm, aku rasa aku nie macam anak angkat papa and mama aku jeah. Mana taknyaa, bila aku nak something jea mesti diaorang cakap ' nak tuh? takpayah lah bukan faedah pun' bila adik aku nak something tuh terus diaorang belikan. Aku tak berani ah luahkan apa yg aku rasa, hm aku just simpan jea dalam hati aku :") Korang tengok jea aku dekat luar melalak mcm org gila, happy selalu. Tapi dalam hati aku? ada aku melalak macam org gila? Ada aku happy? Hm, dalam hati aku just ada tangisann jaa wehh :'( Aku dah macam anak angkat wehh , hm diaorang busy jea dgn bisnes diaorang ... hm, aku nak pergi duduk Kl dgn tok ba aku tahu pun tak bagi! Hm, kadang - kadang aku pun dah FED-UP dah dgn adik beradik aku , mana taknyaa semua aku yg salah , diaorang punya salah tak nmpak pulak kann? huh, aku macam nak angkat kaki aku blah jea dari rumah nie! Dah takdea org dah nak sayang dekat aku, lebih baik aku blah and mulakan hidup baru . Bila aku tak buat kerja sikit haa mulalah kata aku nie pemalas lah apa lah. Hm, korang untunglah ada parents yg tak busy dgn bisness . Hm parents aku? busy gila bapak punya cipan ! Sampai nak pergi holiday pun tak boleh. Hm , dah berapa kali aku menangis tapi semua org taktahu kan? hmk . Aku dah malas nak tulis bebanyak, sampai sini ja lah okay byee , nak pergi solat subuh hihi assalamualaikummmmmm semuaaaaaa :*  XOXO